Pages

Tuesday 24 April 2012

KEMANA WEH..?

Packing..packing...
arghh..
hati & perasaan..bercampur-campur...


GEMBIRA, sebab nak g bercuti..and 1st time naik train..emm..dulu-dulu masa aku blajar kat Penang dulu,penah je naik train balik Kl..tapi,ni 1st time naik yang ada tempat tidur tu..huhu dan perjalanan mengambil masa 13jam tuuu..fuyoo...kejang bontot aku..

(╥╥)
SEDIH, sebab terpaksa meninggalkan Airil Rafiqi..6 hari tu..uwaaa...sob..sob..sangat sedih okeh...harap iqi baik tinggal ngan atok+tokmak dia..jangan nakal-nakal ye sayang...i luv u!

õ.O
TAKUT, dengan berbagai bencana alam dan bencana angkara manusia ni..hadoi..cuak jadinya...kedua-dua tempat aku nak pergi ni,ada perkara yang tidak diingini berlaku betul-betul sebulan yang lepas dan juga,amaran tsunami...semoga tiada kejadian buruk berlaku kat kitorang..Insyallah...(moga Allah melindungi aku..)


itenerary yang dah siap aku karang..siap ngan map skali 

pasport dan hostel booking confirmation

No comments:

Post a Comment