Pages

Monday 2 April 2012

2nd ANNIVERSARY

Dear SIR,

Alhamdulillah..dah tahun ke-2 dah kite...^_^


Saya pun tatau nak tulis apa sempena  ulangtahun perkahwinan kita ni..hehe  tak pandai nak jiwang karat..tapi yang saya tahu,saya sangat bersyukur dengan apa yang saya lalui dengan awak..dan berharap kita bahagia sehingga ke akhir hayat...mohon awak dapat mendidik saya supaya saya dapat menjadi isteri dan ibu yang lebih baik...dan saya harap awak dapat menjaga baik diri awak sebab saya masih memerlukan awak untuk meneruskan hidup ini...dan iqi juga perlukan 'adik-adiknya'..hehe muahh..love u!

Thank you for being my partner, spouse, lover, and friend.
me,
AAO


update:

He did only bought me a gift card...eventho it is just a simple CARD...but then its really melting  my heart like a buttercup lying under the hot summer sun...oh dear...i heart u damn much! TQ TQ TQ

tq yang!

and from me,

i HEART u!

No comments:

Post a Comment