Pages

Monday 23 April 2012

ANNVRSRY01 ~ Port Dickson


Dah habis cerita pasal hnymn01….aku nak gak la stori sket pasal hnymn02 aku,sebelum aku melaksanakan hnymn03 aku,hujung minggu ni..huhu (melaksanakan?? Tak boleh bla..hahaha) so,aku akan cerita secara ringkasnya jelakan..aku dah penat taip panjang-panjang…hee terpaksa meng-anak-tiri-kan hnymn02..mentang-mentangla dekat PD jewwww…hee sori PD.
Tiada perancangan pun nak celebrate anniversary pertama kitorang ni..sebab tumpuan lebih kepada episode bersalin aku dan menguruskan kelengkapan baby sebelum dan selepas keluar dari perut aku ni haaa..
Tapi korang tau-tau jelakan..menghabiskan tempoh berpantang memang sangat-sangat…errrr..bukan terseksa,tapi boring…aku suka jugak bila cuti,tak payah kerja…heaven je rasa,tapi kena lak berjaga malam melayan kerenah baby..memang sedikit stress…jadi,sedang elok aku habis pantang 100hari…datang lak APRIL..bulan anniversary aku..so,sir ngan aku decide nak pergi bercuti..yang dekat-dekat je..

Kebetulan,akak catering (sri angsana catering) masa kahwin dulu cakap nak sponsor…Alhamdulillah..  walaupun sebenarnya tarikh untuk voucher hanimun kitorang dah expired,akak tu sudi gak sponsor anniversary kitorang..heheh TQVM..


LOKASI : BAYU BEACH RESORT
AKTIVITI: apeje yang aku boleh buat kan,lagi bawak iqi yang baru je masuk 3 bulan hehe…













sempena juga birthday SIR..muah!






Sekian sahaja cerita ringkas saiya!! huraay....

No comments:

Post a Comment