Pages

Tuesday 17 April 2012

TELUK CEMPEDAK


Tadaaa!
Inilah dia Teluk Cempedak..muahaha
Kalau orang Kontan (kuantan),dorang panggil TC..okla..wuteverrrr..
Giler Jak-Un kan aku..of kos..ni first time aku sampai TC..ROTFL(=gelak guling2atas lantai)
Sebenarnya aku singgah je sini..otw ke Pekan for site visit
Takda buat apa pun kat sini,aku sempat melantak Mc’d je..amek udara segar sikit..pastu terus gerak ke Pekan..tak sempat nak observe lebih-lebih…
Kalau ikutkan ofismate aku,yang mana dia dulu belajar kat Kontan..kalau malam minggu memang meriah TC ni..err..apa je buat kt TC ni malam2?? setahu aku pantai dia tak boleh mandi...kan?
Melepak je la kot..or mereka BERCENGKERAMA di bawah bulan purnama?? Oo..maksiat..maksiat..jangan ye adik-adik..



Ok..ni jela gambar yang ada..huhu Nampak sangat aku takda mende nak hapdate kan..

No comments:

Post a Comment