Pages

Tuesday 20 March 2012

PUTRAJAYA : HOT AIR BALLON 2012


Aku sempat la berkunjung ke sini hari ahad lepas..18.03.12...yea..yea..yea..! itupun setelah berjaya pujuk sir tau..  >.< arghh..kalau tak,jangan harap dia nak g..huh...aku gerak kul 11 dari rumah..g BRUNCH dulu..dalam kul 1pm..sampai la putrajaya..tapi kecewanya aku....hot-ballon di rehatkan dulu,takde langsung okeh...rehat betul diorang nih..mencik...nanti pukul 6pm baru terbang balik..aduhai...jadi aku melawat gerai-gerai jela... T____T

 sesi tengah hari : 1.00pm



iqi sibuk nk belon..tapi jangan harap la dapat kan..hee sori sayang!



tapi,abah belikan jugak bubble ni...

nah..amek belon ni..kejar cepat iqi..!!


disebabkan aku nak juga tengok hot-ballon ni...sir ikutkan jugak perangai aku ni..hee thanks..so kitorang balik puchong (rumah parents aku) dulu dalam kul 3pm dan datang balik kul 6pm.sanggup tu bersesak-sesak...hee jangan mare!

sesi petang : 6.00pm







ibu said : tang-long
iqi said: gang-gung



hah..ni simkad sape yang tertinggal ni...


kul 730pm..balik rumah..dah dapat datang sekali ni pun cukup...pasti tahun depan aku tak nak pergi lagi..hehe

No comments:

Post a Comment