Pages

Wednesday 2 May 2012

back to REALITY

26.4.12 - 1.5.12
KL - HATYAI - KRABI - HATYAI - PENANG - KL


haih...
semalam je baru balik dari penang..harini dah kena kerja..
penat habaq hangggg....^_^
mula la saling membenci antara satu sama lain
kerja benci aku...aku double benci kerja..
I HATE U! dem

baju-baju baru je punggah semalam..belum basuh lagi
gambar-gambar belum transfer lagi
karangan tak siap lagi
jadi, lambat la aku nak  siapkan entri percutian ala-ala backpackers aku ni..
(ada banyak sangat benda aku nak ceritakan......huhu)
penaaaaat..
tapi best!
mas+fetong pun agaknya penat melayan kerenah aku n sir yang kedekut nih..semua nak berkira..hahha
dam momen paling best,bile jumpa iqi kat airport smlam...dia pandang je muka aku n sir..die tercengang smabil buang puting dari mulut dia..tergamam..tapi tak senyum,tak nangis..berdiri statik...arghhh..rugi lak aku tak amek gambar dia masa tu..
giler RINDU sangat kat dia..!!!

oh ye...S E L A M A T   H A R I   P E K E R J A semua...........

No comments:

Post a Comment