Pages

Tuesday 31 July 2012

BANDUNG 03 : PULANG!


Hari terakhir aku kat bandung.
Pagi lagi dah bangun.flight pukul 8.30am..perghhh..awal giler kan..hee Rugi pulak rasa sebab ambil flight pagi..kalau petang,boleh lagi aku merayau, beli mana-mana yang tak cukup kn..ishhh...dulu masa beli,memang nak flight pagi..so kalau sampai rumah ada masa nak rest..esok kan kena kerja...tapi,sekarang,rasa menyesal pulak..huhu 
Jadi sebelum pukul 7am aku dah gerak dari hotel..nasib baik Orange Homes tu dekat dengan airport.dalam 15 minit dah sampai..tapi,ada satu kejadian misunderstanding kat sini..sebab masa aku sampai dulu,ada pick-up van oleh hotel kan,FOC kan..so aku ingat diorang akan hantar aku ke airport jugak la…rupanya untuk ke airport kena charged pulak…penat aku bertekak *takde la bertekak pun,Cuma argue je* ngan abang receptionist tu..hee aku je yang salah faham..ingnkan FOC datang, FOC jugak balik…rupanya TIDAK! Bayarlah jugak rp50,000…dan harini macam rugi jugak lah..tak dapat sarapan sebab dah gerak awal sangat kan

Sampai airport, check-up semua apa yang patut..lepas tu tunggu jela kat ruangan menunggu tu..oh,lagi satu jangan lupa TAX..rp75,000..dalam rm25 la…kena save siap-siap tau..jangan nanti terkial-kial nak tukar kat airport..hee masa timbang bag pun,ambil 30+15kg..tapi,bag kitorang total 26kg je..banyak lebih tu..hee kan dah cakap,kitorang tak shopping sakan pun...

Husein Sastranegara International Airport
Haa..nampak tak muka aku tu..SEDIH sangat nak balik tau..huhu Sebenarnya marah kan iqi,mengada-gada..tapi ko tengok lah muka iqi tu,rilex je...buat muka tak bersalah la tu kan..hee
oklah. dipendekan cerita,setelah 2 jam perjalanan dari kota bandung ke kuala lumpur..
Dan akhirnya,aku pun SELAMAT sampai rumah..
Tu je..
Kbai...




No comments:

Post a Comment