Pages

Tuesday 10 July 2012

PUTRAJAYA : FLORIA 2012


Hellow mellow..yellow
Apa khabar ?? harap sehat sejahtera hendaknya…
Err…
Apsal skema badut ayat aku..huhu
Aku just nak taip quick entry pasal Festival Bunga dan Taman 2012 yang berlangsung di Putrajaya yang mana telah pun berakhir pada 8.7.12 lepas…kesian korang yang tak dapat pergi…muahahaha
Aku pun sebenarnya,tak sengaja terrrr-pergi..sebelum ke Putrajaya tu,aku ke Paroi,Seremban..member naik pelamin..Tahniah..Tahniah..jadi,OTW pulang tu,saja-saja la singgah ke Festival Bunga ni..

Aku macam teringin sangat nak tengok kereta berhias…tapi,takda plak..mungkin malam baru ada..sedih…dulu kecik-kecik mak aku rajin bawak g dataran tengok kereta berhias ni,ayah aku keje pun dia hangkut kitorang naik bas..dasyatttt hehe

Aku pergi aritu salah timing la aku rasa..sebab masa aku g tu memang panas terik la kan..sir macam biasa,banjir peluh la dia..huhu tapi,dia layankan je kehendak aku kan..^^ muah! Kebetulan Iqi pulak baru bangun tidur,memang lain macam sket perangai dia,tak mau duduk, tak mau jalan..nak berdukung je..parah la dibuatnya…bila aku cakap ‘iqi walk eh’ dia cakap ‘nanak’ *siap geleng kepala dengan bersungguh-sungguh*.. hangin jek…so niat nak round keseluruhan pesta bunga ni terbantut la sikit..aku just pusing satu kawasan yang ada ruang pameran tu je…after that,chow…



ada jual buku...rasa macam nak beli,tapi bila nye aku nak baca..



taman bali

taman australia



grasshoper

rose-love-rose



ni pun sejenis bunga ke??



botol plastik jek..tapi

dari jauh iglu ni macam kaca je rupanya

purple banana



rm25


Nampak agak kemalasan aku menghapdate cerita ni kan..huu nama pun quick entry..okla, disebabkan tiada rahsia antara kita, aku nak bagitau yang aku dah dalam mood nak bercuti ke BANDUNG minggu depan..muahahahah...so, harus banyak stori untuk aku ceritakan lepas ni..hee *tak sabar nak menghabiskan duit yang tak banyak ni*

No comments:

Post a Comment