Pages

Friday 20 July 2012

BANDUNG oooh BANDUNG

Selamat pulang ke tanah air sudah...ahaks..
macam lah pergi jauh sangat kan...
Arrive Kuala Lumpur jam 11.15am,harini-19.7.12..alhamdulillah..kapten pesawat AirAsia AK1329 melakukan landing dengan sangat smooth-nye..tak macam masa landing di bandung,adoyai..bergegar dengan dasyatnya.. *banyak plak komplen aku*
Dan tiba-tiba, bila dah hampir malam ni,datang pulak rasa pening kepala...lagi-lagi memikirkan esoknya harus ke kantor..aduhhhh...kemalasan nya pak!
Barang-barang tak habis kemas lagi..
Apapapun...percutian yang aku tunggu hampir 9 bulan ni *kalau mengandung,dah beranak dah dik nonnn* telah pun dilaksanakan dengan jayanya..
Orang kata.BANDUNG syurga membeli-belah..tapi aku,sir mahupun iqi,membeli ala kadar sahaja..banyak jugak yang aku kurang berkenan dari yang berkenan...jadinya,aku asyik keluar masuk FO tapi tiada barang belian...*kecewa* cerita lanjutnya akan di tulis kemudian...insyallah..
tapi,dalam tak membeli belah tu,hangus jugak lah 2juta+ rupiah...dem!

Ok, dikesempatan ini aku nak show-off sikit barang-barang yang aku beli..

telekung-baju-kasut-FM

jaket-takde jenama..haha murah2 je
kain pasang bunga sulam-for sale! nanti aku update detail


brownies kartika sari...nyum..nyumm

hua..hua..hua..ini jewwww okeh..sikit je kan..
just wait for my full entri pasal bandung ni...apa tips ke,harga ke..akan di ceritakan kemudian..tapi,mungkin entrinya akan lambat sikit macam siput vavi la,sebab kita kan nak masuk bulan Ramadhan..banyak persiapan yang perlu dilakukan...nak beli ikan, ayam, sayur, kodial sirap, oren bla..bla..bla....*macam la masak kat rumah..bluwek*

6 comments:

  1. boleh belanja lagi mas...belanja lagi bukk..murah2 aja..kasi pecah telornya...

    ReplyDelete
  2. wahh. kain pasang sulam tu ade sama ngan saya la. hehe

    ReplyDelete
  3. haruslah..kat pasar baru tu memang tu yang dijual..rambang mata...
    alamak,cani dah tau harga sebenar,tak boleh la nk jual kat awk...hua hua

    ReplyDelete
  4. bapak2 dan ibuk2.. FM nya jagan di lupaiin yaa..

    ReplyDelete
  5. ada..ada...orang pj kena datang wangsa maju la..hee

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi kami di:

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Kami memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati di Indonesia. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour dan Bali Muslim Tour.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    ReplyDelete