Pages

Monday 27 February 2012

ZOO NEGARA

hello mellow...
lama lak jejari-jejari runcing aku ni tak menaip di blog ni..huhu kesibukan kerja di ofis melanda...biasala,bila nak submission,memang tak menang tangan aku ni..dan sepatutnya weekend aritu aku kena kerja..tapi tetibe..submission to be extend lak...gembiranya aku...jadi dapat la aku g ZOO NEGARA...yahoo..
lokasi : ulu kelang..berhampiran taman melawati..
Memang dah di rancang untuk ke zoo pun..adik sir nak belanja,dapat gaji pertama la katakan..hee * tq muni*  ala,nak bawa iqi sebenarnya,tapi aku haruslah ikut kan..*best kan..ada orang belanja lagi* tapi,memula tu aku dah kansel cakap tak dapat join,sebab kena kerja..sedih..sob..sob..tapi nasib baik tak jadi submit...^_^ hurray


Kenapa la agaknya aku ni tak habis-habis nak 'melawat' haiwan je kan..mungkin,aku ni pencinta haiwan kott..haha yela,aritu taman burung,pastu aku g lok kawi wildlife park kat sabah..ni ke zoo pulak..hee..oklah..aku malas nak tulis panjang-panjang...aku akan mencecer dengan gambar-gambar di bawah...enjoy babeh!! *aku nak sambung kaler drawing..haih*
entrance zoo negara..masih sama seperti dalam filem P.Ramlee..hee
*around 11am..serius,panas terik*


harga tiket...hah,tak nampak?

ok..yang ni besar sikit..nampak tak? dewasa rm20,kanak-kanak rm6, warga emas rm6,
untuk warganegara malaysia

kaunter tiket...

harus bawak...tak larat deh nak dukung jek

shahril, iqi, gegirl, abg.rezal

kedai cenderahati..kancil corner

tram..kalau nak naik,bayar rm3


muni..gegirl..mak

tebu 1 .....*rm3/pcs..mahal!!!*

tebu 2

gajah yang tamak..tebu 1 tengah kunyah,tebu 2 simpan dulu..


opsss..



malayan bayan

opsss jugak..hihi *nenek ke-bayan*

sir..*tengok bebird lagi*

anak rusa nani



leopard

crocs

ok..lets enter house of amfibia.....

gelis kan...*sesiapa nk amek gamba,derma je berapa suka..aku bayar rm3,
ada mat saleh tu bayar rm2..kedek..siap amek gamba laki bini,sorang-sorang*

aku tak suka dia ni....

love this!

telur buaya

jeng..jeng....

opsss...

peh..ni memang terbaik..lepas penat berjalan n memang tengah lapar
*around 2pm*

kena plak aiskrim...tp yang ni ibu tak suka....HAIIIP!!

murah jewww..rm5.80 jeeeewww teh o ais ni...


tak somelll


by 2.45pm..kitorang kat sini dah..

amboi..gembiranya..makan apa tuu?

honey star!!

aquarium section



BIG TQ muni..!! *lepas ni belanja aquaria lak eh..=)*

map..rm2.00..*pun kena beli..haih*
sekian...
next..maybe akan ke aquaria KLCC pulop.....sekian ^___^

No comments:

Post a Comment