Pages

Sunday, 5 February 2012

KL BIRDPARK


*sebulan lepas punya cerita..pffft*

070112: yea..ada orang nak belanja masuk taman burung..hehe sempena birthday iqi katanya..tq..tq..kalau ernie*adik aku* tak belanja,konfirm aku tak pergi nya..aku pernah je pergi dulu-dulu,tapi masa aku sekolah rendah dulu kot..erkkk..lama sangat tu kan..huhu

Tiket masuk:
-rm20 (mycard)-kalau ade jcard,dapat diskaun rm5..*sib baik aku ada jcard*
-rm10 : kanak-kanak *atas 3 tahun- 12 tahun*
-FOC : kanak-kanak bawah 3 tahun
-rm48 dewasa & rm38 kanak-kanak  (without mycard)


ernie,sir,acap,mak

and of coz,si b.day boy...iqi


Aku sampai dalam pukul 1pm.giler.cuaca panas terik,jadi adalah lebih baik bawa payung pada sesiapa yang bawa baby tu…dan aku,semestinya tak bawak…grr..nasib baik ernie bawak. Takut cair mekap katanya.bluekk.
Airil rafiqi memang excited la kan,tengok burung-burung tu…cet,cet,cet je mulut dia,panggil burung..bila burung tu jauh di panggil-panggilnya..bila dah dekat,takuttt..hehe


















perlukah??



macam-macam spesies burung ada,tapi aku tengok rupa sama je..heheh kalau tengok nama pulak,mak ai..terbelit lidah nak sebut.. penat juga tau berjalan nak habis pusing dalam taman ni,tengok map macam kecik je tempat ni….*hai,aku ni tiap minggu asyik akitiviti membakar lemak je,macamana nak ada lemak..*makanan dan minuman sah-sah mahal..tapi boleh je sesiapa nak piknik-piknik disini,bawa bekal sendiri..tak ada masalah

Seronok juga la menghabiskan waktu riadah macam ni bersama keluarga.ada masa aku nak bawa iqi pergi taman rama-rama pula..dan aquaria,tentu sekali. Zoo juga harus!

2 comments: