Pages

Wednesday 18 January 2012

311211 : JB



Oh..dah dekat 20 hari di bulan januari di tahun 2012,baru nak stat ber-blog-ing *arghh*..sebenarnya memang aku dah target dari last year..masuk je 2012,aku nak rajin-rajin tulis blog..tapi...memang dasar pemalas tak ringan tulang kan..ahaks..anyway,anyhow..happy new year guys *ade ke orang baca?* Ha Ha Ha tahun ni aku sambut new year out-the-station...JB yaw..




Ops..bukan saiya…im a married woman..
Btw, ini la tujuan sebenar aku ke JB…majlis pertunangan am+nana..C O N G R A T S !


*ok,aku sewa homestay kat jb.HIDAYAH HOMESTAY*
Cnt’d  jb stori, ada satu malam tu aku g makan mee rebus tulang..serius sedap weh Mee Rebus Tulang yang aku makan aritu.....marvelous...tapi sori saiya lupa nama kedai tu *zz kalau tak silap*..hehe tempat dia macam bawah rimbunan pokok,hutan-hutan gituw…aku agak kurang menikmati mee tu sebab iqi dah rengek2 nak bum-bum *sleep* yela..dah pukul 11pm… makan cepat2,minum cepat2 sebab nak cepat2 balik.*ruginyee* tak sempat nak slurppp layan sedut tulang tu..T_T grrr balik..terus tidur.bersedia untuk hari esok.zzzzz.








program: 
31.12.11-jb
01.01.12-singapura
02.01.12-universal studio singapore

No comments:

Post a Comment