Pages

Tuesday 11 September 2012

yeay..L E G O L A N D voucher


Hi semua..
Aku tengah serabut nak  packing barang ni…hee *jangan mare*  tapi..tapi..tapi…
Aku bukanlah nak pergi legoland dalam masa terdekat ni, hee cuma last week masa balik ‘kampung’..adik aku bagi pamplet dari Popular bookstore..yang mana pamplet tu adalah voucher diskaun 30% untuk tiket LEGOLAND…yahuu..




So sepantas mungkin, aku search website legoland, nak tau la info+ harga tiket semua…harga tiket adalah seperti berikut:
  • Untuk umur 12-59 tahun, harga tiker adalah RM140.
  • Untuk  umur 3-11 tahun harga tiket RM110.
  • Untuk 60+ pun harga tiket RM110.
untuk annual pass,boleh refer sini


Kalau diskaun 30%,harga tiket jadi rm98..wow..best..best…hee aku ada dengar cerita, kat Matta Fair baru-baru ni,harga tiket Legoland pun below rm100..tapi tak tau la berapa kan..rm90 ke..80 ke…Tapi,ramai kawan-kawan aku beli annual pass..boleh masuk banyak kali katanya..tapi aku yang sekali sekala je ke Johor,rasa membazir lak beli annual pass kan..lain la ada Pak metua ke kat sana, kakak ke adik ke…uish,kos semua tu nak ke Johor saja-saja..kalau ada rumah untuk menumpang kasih ok jugak kan..hee *kedek*

Legoland akan buka secara rasminya pada 15.9.12..minggu ni la tu kan.. Lokasi Legoland Malaysia ini terletak di Iskandar Malaysia, Nusajaya Johor darul takzim.Dengar cerita Lokasi Legoland Malaysia ini di bina dengan kos RM720 juta ringgit. Tak ke GILER MAHAL tuh…jom..jom uolls semua…kita berangkat ke Johor..tak perlu passport pun..dah jimat disitu..akan aku pergi juga dalam tahun ni...lagi pun vocher ni expired end of this year....

No comments:

Post a Comment