Pages

Monday 15 October 2012

Ke Taman SEOUL

Disebabkan kerinduan yang melampau kat KOREA..aku ke SEOUL lagi..
Jeng..jeng..jeng….
Jangan terkezut..aku bukan ke SEOUL,kat Korea tu..aku ke SEOUL GARDEN jeeee….hahahah tiada kaitan kan..lantaklah,janji ada bunyi-bunyi seoul di situ..ahaks 
Ni kira 1st time la aku ke SG ni..SG ni ada banyak cawangan,yang aku g ni kat KL FESTIVAL mall, Jalan Genting Klang..


boleh je kat groupon..mungkin murah sikit kot..

Aku pergi on weekdays, waktu bekerja…sempat mengulor..hehe aku g ngan kawan aku merangkap opismate la..BFF gituw *ye tak has*..yela, kitorang kawan sejak sekolah lagi….Kebetulan, kitorang ada meeting hari yang sama..aku meeting belah pagi,habis dalam kul 1pm..dak Has meeting petang,start kul 3pm..so in between tu la kitorang g Luncheon di SG..

Masa nak masuk dah kena bayar,sebab SG ni style buffet-buffet gitu…kat depan tu,dia tulis untuk lunch rm26++ per pax *untuk lunch tau,dinner lain harga,mahal lagi* skali bila dah masuk tax,uii..dekat rm38 jugak la sorang..*mahai no tax ko eh*…takpe la,sekali sekala di tengah-tengah bulan ni..grrr so,dah bayar mahal-mahal..kena la melantak dengan jayanya..kalau korang jenis yang makan seciput..RUGI laaaa…


sos



mari memasak




kimchii...tak berapa korea sgt rasanya...

sedapnya daging bakar O_o




Kitorang makan sampai lupa dunia..dan lupa kat laki+anak masing-masing..hahah aku konfem takkan datang SG bawak iqi..no..no..no..will never…mungkin kalau dah besar aku bawak la kot,tapi buat masa ni..memang TAKKAN..seperti yang di ketahui,dia tengah melasak ni..aku takut dia nak masuk tangan kaki dia dalam periuk tu…hooooHOOO

Makan punya makan,tengok jam dah nak dekat pukul 3pm..ooo yeeem gee….hahah 
Kesudahanya,Has lambat ke meeting…heee sori beb!! 


PEACE YAWWW!!

4 comments:

  1. pasni g mkn kt tmpt laen gk.. yg pnting ank n laki harus tgl.. nnt x focus time mkn.. =)

    ReplyDelete
  2. SERONOKNYER DAPAT PI KOREA... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy alisha,

      hehe..Seoul Garden nye menu ni dah 'malaysia' sangat rasa dia..kimchii dia sy boleh telan lagi...kat korea aritu,serius nak ter-mun***..hehe

      tetibe rindu kat KOREA..huh *sigh*

      Delete