Pages

Thursday, 29 August 2013

Revolusi Gambar Raya Aku...

Ni entry sesaje je ni...koleksi peribadi..hahaha
Perubahan yang berlaku kat Keluarga aku..bukan perubahan apa pun, berubah dari segi ahli keluarga je..
Penambahan ahli...hee tahun depan,insyaallah makin bertambah.

*2009*
masa ni semua solo...tapi iolls dah bertunang..

*2010*
ok,aku dah kawen..n masa raya ni tengah preggy..

*2011*
iqi dah beranak pun,masa raya ni,dia tak smpai setahun pun lagi..
nyonyot puting lagi..hee

*2012*
tahun ni tiada penambahan ahli pun,tapi abang aku dah berpunya..ahaksss

*2013*
yeay..tahun ni,aku dah ada kakak ipar...dan tengah preggy 2nd baby..
syukran

2 comments:

  1. mkin bkmbang pesatfmily nmpk gaya..hehe slmt hr raya

    ReplyDelete